Incepand cu luna septembrie 2023 modalitatea de lucru cu publicul pentru Persoane Juridice va fi Exclusiv on-line
  • .
  • .
  • .

Ghid creare cont in platforma de Cereri si Declaratii Online

Pentru a facilita procesul de depunere on-line a solicitarilor dumneavoastra, Directia Generala Impozite și Taxe Locale Sector 3 vine in ajutorul contribuabililor, cu alternativa depunerii declaratiilor fiscale prin intermediului platformei de cereri și declaratii online.

Pentru creearea contului in platforma este necesar sa efectuati urmatorii pasi:

  • Pasul 1. Accesati www.ditl3.ro  ;
  • Pasul 2. Faceti click pe casuta albastra “Cereri și declaratii online”;
  • Pasul 3. Apasati butonul “Inregistreaza-te”; 
  • Pasul 4. Completati toate câmpurile și confirmati identitatea dumneavoastra;
  • Pasul 5. Ulterior trimiterii datelor veti primi un link de inregistrare pe adresa de e-mail.  Link-ul pentru realizarea inregistrarii este valabil 24 ore. Daca nu reușiti inregistrarea in acest interval, procedura de solicitare inregistrare trebuie reluata;
  • Pasul 6. In e-mail veti apasa butonul  „Continua inregistrarea”. Completati toate câmpurile cu datele de identitate corecte. De asemenea, atașati actul de identitate (CI/BI/PS+Pașaport);
  • Pasul 7. Contul este in proces de validare, la finalizarea operatiunii veti primi datele de acces pe e-mail;
  • Pasul 8. Urmeaza sa fiti contactat telefonic de un Inspector in vederea unei identificari video. (inspectorul va va consilia in vederea operatiunilor de identificare);
  • Pasul 9. Dupa activarea contului, functiile platformei sunt disponibile.

Ghid Inregistrare Persoane Juridice

Pentru a facilita procesul de depunere on-line a solicitărilor dumneavoastră, Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 3 vine în ajutorul contribuabilului, cu alternativa depunerii declarațiilor fiscale prin intermediului platformei de cereri și declarații online.

  • Pasul 1. Accesați www.ditl3.ro;
  • Pasul 2. Faceți click pe căsuța albastră “Cereri și declarații online”;
  • Pasul 3. Apăsați butonul “Inregistrează-te”;
  • Pasul 4. Completați toate câmpurile și confirmați identitatea dumneavoastră;
  • Pasul 5.Ulterior trimiterii datelor veți primi un link de înregistrare pe adresa de e-mail. Link-ul pentru realizarea înregistrării este valabil 24 ore. Dacă nu reușiți înregistrarea în acest interval, procedura de solicitare înregistrare trebuie reluată;
  • Pasul 6. În e-mail veți apăsa butonul „Continua inregistrarea”. Completați toate câmpurile cu datele de identitate corecte. De asemenea, atașati CUI/CIF și cererea de înrolare (semnată electronic, cu certificat digital calificat, de către administratorul persoanei juridice);
  • Pasul 7. Contul este în proces de validare, la finalizarea operațiunii veti primi datele de acces pe e-mail; Pasul 8. După activarea contului, funcțiile platformei sunt disponibile.

Pentru unele operatiuni efectuate prin intermediul platformei de cereri și declaratii online, este necesara semnatura electronica.

Aceasta poate fi achizitionata direct din platforma (Pagina Principala » Profil » Certificate digitale » Cumpara certificat).

Pe platforma aveti posibilitatea sa alegeti furnizorul si perioada de valabilitate (o zi/ un an). 

Daca detineti semnatura electronica, aceasta poate fi sincronizata utilizând butonul “Sincronizeaza certificat”.

Documente Persoane Fizice ce pot fi solicitate fara semnatura electronica:

Documente Persoane Fizice ce pot fi solicitate doar cu semnatura electronica:

Pentru Persoane Juridice este necesara semnatura electronica pentru orice operatiune: